|
onet.pl
|
 |
« : Styczeń 26, 2006, 05:44:03 » |
|
Zwracam się z prośbą do tych z Państwa, którzy nie podjęli jeszcze decyzji, co do kwestii prezentów ślubnych. Wiem, że praktykowane jest zachęcanie gości weselnych do podarowania zamiast lub obok kwiatów prezentów dla Domów Dziecka, świetlic, przedszkoli. Od trzech lat pracuję jako wychowawczyni w świetlicy w Klinice Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Opieką obejmujemy dzieci od 3 do 18 lat. Z chorymi na zakaźne choroby pracujemy w izolatkach. te, które mogą już opuszczać sale, bardzo chętnie przychodzą do naszej świetlicy. Przedszkolaki czasami po raz pierwszy mają kontakt z grupą rówieśniczą, biorą udział w zajęciach przedszkolnych. Sytuacja w oświacie nie przedstawia się różowo, dlatego zwracam się z prośbą do Państwa o pomoc. Zabawki niszczeją w miarę upływu czasu, puzzle gubią się, pomoce plastyczne - zużywają. Jeśli chcieliby Państwo nawiązać współpracę i wspomóc nas i naszych podopiecznych, proszę o kontakt e-mail( monia145@autograf.pl)- Monika Wójtowicz. Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AneczkaJ
|
 |
« Odpowiedz #1 : Luty 02, 2006, 02:54:11 » |
|
JESTEM ZA TYM BY NA NASZYM ŚLUBIE ZAMIAST KWIATÓW GOŚCIE PRZYNOSILI SŁODYCZE DLA DZIECI. MOJA KOLEŻANKA TAK ZROBIŁA W ZESZŁYM ROKU I MNIE TEŻ SIę TO PODOBA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
justyna_tr
początkujący
|
 |
« Odpowiedz #2 : Luty 16, 2006, 09:13:54 » |
|
jestem za tym i teraz właśnie będę zapraszać na swój ślub wiem właśnie że są takie wierszyki które się pisze na zaproszeniach żeby goście nie zapomieli o słodyczach lub maskotkach Jeżeli ktoś taki zna bardzo proszę o wysłanie mi go na maila justyna_t-15@o2.pl z góry dziękuje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dberesniewicz
|
 |
« Odpowiedz #3 : Marzec 09, 2006, 08:47:27 » |
|